Totalul afișărilor de pagină

28.1.11

INIMA MEA ACUM E A TA !

TU AI GASIT CHEIA INIMII MELE,AI DESCHIS, AI INTRAT SI N-AI MAI PLECAT ! 


moon light kiss



Uneori...doare atat de tare incat pretinzi ca nu exista...ca totul e in regula...

Atingi cu o adiere un vis pribeag si simti ca-l doare...si s-a retras tacut in matca lui...isi ascunde sub el aripile stralucitoare...in ochii lui arde tristetea Demiurgului...
Si picura lacrimi in a sufletului tenebre...se preling incet si nimeni nu le vede...nici nu le simte fiindca le ascund sub o petala de flori...si in privire straluceste lumina din zori...
Conteaza ca zambesc si asta vezi tu...poate e doar un nor pribeag pe cerul senin...sau lacrima amorului trait prea din plin...

IN AMINTIREA TA - ella

Unii de raul vietii se lasa dusi in larg...sperand ca astfel vor gasi tarmuri inflorite...altii lupta impotriva curentului neancetat...sperand in implinirea viselor risipite...
Nu gasesc malul...ma trage-n jos coralul...inot prin valuri reci focul sa-l topesc...s-ajung la un liman nu reusesc...
Gandesc la rece si incerc...sa imi reprim tot ce-i incert...dar focul nu-l pot ingheta...ghetar si plumb sa fac din inima mea...
Si totusi exista iubire...e inchisa undeva intr-un scrin...pluteste lin ca o amintire...parfumul ei se simte discret si blajin...
E liniste in jur,ma intorc cu miscari feline...nu sunt Cupidon,iubire sa risipesc in cele patru zari...sagetile imi sunt cu venin pline...urmaresc vanatul pe laturalnice si intunecate carari...
E liniste in jur,ma intorc cu miscari feline...nu sunt Cupidon,iubire sa risipesc in cele patru zari...sagetile imi sunt cu venin pline...urmaresc vanatul pe laturalnice si intunecate carari...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu