Totalul afișărilor de pagină

28.1.11

INIMA MEA BATE NUMAI PENTRU TINE !

INIMA MEA BATE NUMAI PENTRU TINE DRAGOSTEA MEA ! LAURA CATRINAR-HRIHOR

broken heart

Suflet gol - in singuratate

Dacă pleci,dă-mi un sărut,un sărut etern să te simt toată ziua cu mine... 
Dacă pleci,dă-mi zâmbetul tău şi bucuria ta să nu mă simt atât de singură fară tine 
Dacă pleci,dă-mi forţa ta să nu cad în această întunecime ce vrea să ma ucidă... 

Dacă pleci, spune-mi cum pot respira aerul ăsta fară tine şi cum să-i spun inimii mele că totuşi vei pleca?... 
Dacă pleci,dă-mi aripile tale să pot zbura cu tine,ca niciodată să nu mă poată atinge această "SINGURATATE..." 


Risipeşte-mi! - suflet trist
































Amintirea - amintirile cu noi

Mi-e dor... - a vrea sa i spun c mi e dor

De vrei să știi cât te iubesc - te iubesc

Între cer si pământ - asteptand o minune

Când dragostea îmi pare amagire doar... 
Măcar în somn iubire să-mi apari. 
Şi toţi v-or spune: "cum poţi să-l vezi în vis?" 
Căci ochiul tău stă pururea deschis!... 

Şi-atunci eu v-oi răspunde aşa celor ce-s răi: 
"La ce folos să am doi ochi frumoşi şi goi?" 
Dacă nu pot să-ţi văd privirea, e în zadar... 
Dar ştiu că-n fiecare noapte-ai să-mi apari!... 

Inima îmi bate şi gândul mi-e la tine 
Privirea-mi rătăceşte după al tău sărut... 
Puterile mă lasă şi dorul mă cuprinde 
Mi-e mintea tulburată şi sufletul mi-e mut!... 

Şi dorul meu te cheamă, te vrea aici iubire... 
Căci inima suspină, când tu nu eşti aici 
Şi seara când se lasă, eu iar visez la tine... 
Iar visul meu e magic, căci pot să te sărut! 



Trec zile - singuratate

Trec zile peste zile şi lacrimi peste lacrimi 
Şi picături de ploaie îngheaţă al meu suflet... 
Tăcerea parcă doare,absenţa ta mă strânge 
Iar zilele sunt lungi de-atâta aşteptare!... 

Trec mii şi mii de ore şi gânduri nu-mi dau pace 
Privesc în gol spre lume,dar nu eşti nicăieri... 
Şi-aştept o nouă noapte,ca luna să se-arate 
Şi poate îmi v-a spune că ştie unde eşti!... 

Oricâte zile-ar trece,oricâte nopţi aş plânge, 
Durerea mea nu trece oricât aş încerca... 
Şi mă gândesc la tine,iar sufletul se strânge, 
Căci nu eşti lângă mine şi doare lipsa ta. 



Ea şi el - tu i eu

În ploaie - doar noi

Să alergăm prin ploaie,la fel ca doi copii, 
De mână să ne ţinem,aşa până târziu... 
Şi să zâmbim la viaţă, la ploaie şi la toţi 
Şi să dansăm în ploaie şi să plutim spre nori... 

Să ne jucăm în ploaie,ca doi copii frumoşi... 
Şi să visăm, să râdem, să retrăim în noi, 
Speranţe şi-amintiri, ce le purtăm cu drag... 
Şi-n fiecare clipă,să fim aşa ca azi!... 

Să ne iubim în ploaie, ca doi copii ştrengari... 
Şi să uităm de lume,de viaţă,de real, 
Să ne iubim în şoaptă, să ne iubim în gând... 
Dar să păstrăm iubirea în suflet orişicând. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu