Totalul afișărilor de pagină

28.1.11

femeia este frumoasa pe dinafara precum " FRUCTUL OPRIT "dar din inima ei curge venin de vipera !

Femeile sunt rautacioase si invidioase chiar si intre ele pentru ca una arata mai bine, e mai slaba, are par mai frumos si mai lung...Invidia e prima caracteristică ce iese în evidenţă la oamenii nerealizaţi. Când ai o nemulţumire sufletească, când nu eşti fericit de felul cum viaţa ţi s-a „aşezat”, probabil că-i inevitabil să-ncepi să fii invidios si rautacios...dar unele femei sunt rele si scorpii cu barbatii lor.Dupa ce isi bat joc de ei,dupa ce ii inseala si le ia tot din punct de vedere material,le mai ia si dreptul de asi vedea copiii.Mi se pare  nedrept ca un tata  iubtor sa fie scos din drepturile parintesti in cazul in care mama este cea care are pe altcineva ( adica un amant ) si tot eaface pe victima  ! Legea ar trebui sa  tina cont de asta si sa analizeze bine situatia ...Eu nu-mi doresc sa devin acea femeie tiran care profita de punctele slabe ale barbatilor (cel mai adesea copiii) pentru a-mi atinge propriile interese.
 O  vorba spune cam asa : femeile sunt ca masinile in parcare cele rele pt prosti si cele bune pt handicapati !  - iar alta cam asa : femeia este frumoasa pe dinafara precum " FRUCTUL OPRIT "dar din inima ei curge venin de vipera !  

Ingerii in ochii tai - angelshuggi


Intr-o regasire tarzie pe buzele tale,am inceput sa cred in minuni...Acum te stiu pe de rost,dintr-un sarut fierbinte sau din vreo atingere de dor...Si-adorm absenta iar peste tot aud vocea ta.
http://elenahrihor.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu