Totalul afișărilor de pagină

28.1.11

Fericirea este cea ce privirea ta dă naștere în inima mea.și zambetul tău în sufletul meu

Fericirea altora e mîngîierea inimilor celor care nu mai pot fi fericiţi.volwebnyj kolokolchikflower





Da-mi un motiv sa nu plang!
Da-mi mana si strange-ma cat de tare poti!
Da-mi curaj sa fac tot ce nu imi imaginam sa fac pana acum!
Da-mi multe guri ca sa te sarut cu fiecare in parte!
Da-mi puterea pe care am pierdut-o alaturi de tine!
Da-mi o cutie cu suflete pt a o pastra numai pt mine!
Da-mi multe inimi ca sa poata sa bata indeajuns de tare cand te intalnesc!
Da-mi multe maini ca sa te imbratiseze la fel de puternic cum o faceai tu!
Da-mi toti banii din lume ca sa te cumpar,chiar daca valorezi mai mult!
Da-mi toate poeziile din lume ca sa reusesc sa te descriu!
Da-mi o inima imprumut ca sa te iubeasca la fel ca cea pe care mi-ai luat-o!
Da-mi un zambet pe care sa-l privesc toata noaptea!
Da-mi o lumina mai puternica decat cea din sufletul tau ca sa-mi aminteasca de tine!
Da-mi o sansa!
Da-mi fericire! 
Da-mi! - img dreamies de img b w wkct zt
Da-mi iubire!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu