Totalul afișărilor de pagină

27.1.11

Voi pastra totdeauna ce iubesc cu adevarat



De ce ploua azi ? De ce plange cerul? Eu cred ca plange pentru mine... oare? 
sau pentru tine... plange pentru ca tu esti departe dar ploua prea mult, cred ca plange pentru amandoi,dar maine cand tu vei veni va fi soare...           TU ai făcut culorile mai viiFrumuseţea mai purăPlăcerea mai intensăTE IUBESC mai               Aştept să te întorci...mi-e dor,  nu cred că ştii, probabil o simţi sau poate nu…  E straniu dar ştiu că ne leagă ceva frumos, şi par atît de ridicolă, îţi scriu fără să înţeleg de ce …dar simt nevoia să-ţi vorbesc. Am nevoie de tine acum, tu , cel ce crezi în mine, în ceea ce scriu, în ceea ce sunt. Ai apărut de curînd în gîndul meu, ştiu că vei citi mai tîrziu monologul meu , sper să descifrezi zîmbetul meu în el… Îţi zîmbesc doar ţie acum, îţi zîmbesc  în cuvinte! Nu am scris de ceva timp, o senzaţie ciudată, o stare dezchilibrata sau poate cea mai mult m-a împiedicat să scriu, să visez în cuvinte cum o făceam deobicei… Acum scriu, îţi scriu ţie, deşi nici nu o ştii…aş vrea să pot desfiinţa depărtările, aş vrea să o pot face pentru mine,pentru noi...





Am intrebat ochii tai tristi:
Iubitule,ce ne desparte?
Iar ei mi-au raspuns:totul
Si deodata s-a lasat noapte
Si-am plans.Lacrimi curgeau departe.
Departe unde se intrezarea rasaritul de soare.
Am privit ochii tai tristi...
Printre lacrimi am avut o tresarire de gand:
Nu,nu totul ne desparte,ci poate,
Doar un suras crescut din emotia toamnei.

M-ai lovit... - sad girl


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu